Nou! Motor De Barca Honda BF30DK2 SRTU Cizma Scurta Comenzi La Distanta

Motor de barca Honda BF30DK2 SRTU, 30CP, cizma scurta 431 mm, pornire electrica, comanda la distanta(mansa), rezervor si linie incluse elice aluminiu cu 3 pale, port incarcare 10A, 77,5 kg, trim electric

Motorul de barcă Honda BF30DK2 SRTU, cizma lunga 552 mm, 30 CP, este ca o centrală portabilă, oferindu-ți mai multă energie pentru toate componentele electronice prin port incarcare 10A.

Honda BF30DK2 SRTU este cel mai ușor motor din clasa sa cantarind doar 77.5kg. La fel ca toate motoarele Honda în patru timpi, arborele cotit și pompa de ulei din acest motor sunt foarte fiabile și asigură o durată de viață lungă a motorului. Pornirea programată fiabilă asigură un control precis al sistemului de aprindere.

Motoarele de bord în patru timpi Honda vă vor face călătoria pe apă rapidă, confortabilă și economică. Motoarele nu produc sunet la viteze mari și mici, consumă mai puțin combustibil, acoperire anticorosivă protejată.

Capacitatea motorului Honda BF30 a crescut cu 10%, ceea ce oferă mai multă putere și permite obținerea unui cuplu ridicat la toate RPM

La doar 82 kg, sunt printre cele mai ușoare din clasa lor. Cu toate acestea, au ADN-ul Honda: liniștit, fiabil, eficient din punct de vedere al consumului de combustibil și încărcat cu foarte multe funcții.

Adăugați designul opțional Power Thrust și veți avea un motor Honda în patru timpi, mai puternic și mai cunoscut în întreaga lume, cu 60% mai multă tracțiune propulsivă în poziția marșarier și cu 15% mai multă tracțiune propulsivă la mersul în față.

PGM-IG

PGM-IG înseamnă aprindere programată cu optimizarea temporizării aprinderii. Este un sistem sofisticat de control al motorului utilizat în motoarele outboard Honda. Motoarele exterioare Honda echipate cu PGM-IG sunt cunoscute pentru calitatea, fiabilitatea și funcționarea silențioasă. Indiferent dacă le utilizați pentru bărci de pescuit, bărci cu pânze sau kickers pentru nave mai mari, acestea oferă cuplu și versatilitate incredibile.

Mechanical control

Sisteme de control mecanic Honda pentru motoarele outboard. Aceste comenzi permit gestionarea precisă a motorului bărcii dvs., făcând aventurile marine mai ușoare și mai plăcute. Amintiți-vă, aceste controale sunt esențiale pentru manevrarea eficientă a bărcii. Indiferent daca navigati pe ape calme sau abordati conditii dificile, sistemele de control mecanic Honda asigura o experienta fiabila si receptiva.

Engine protection and security

Funcții de monitorizare a motorului pentru motoarele de barca exterioare. Aceste funcții joacă un rol crucial în asigurarea performanței, fiabilității și siguranței optime. Iată ce trebuie să știți:

Monitorizarea stării motorului:

– Definiție: monitorizarea stării motorului este o abordare proactivă a întreținerii. Aceasta implică monitorizarea continuă a sănătății și performanței unui motor în timp real.

– Scop: urmărind diferiți parametri, cum ar fi temperatura, presiunea,  vibrația  și  starea uleiului , monitorizarea în stare detectează devreme potențiale probleme. Acest lucru permite întreținerea la timp și previne defecțiunile neașteptate ale motorului.

Pe scurt, funcțiile de monitorizare a motorului sunt esențiale pentru menținerea motoarelor în stare optimă. Detectând abaterile și abordând problemele cu promptitudine, asigurăm funcționarea fără probleme și prelungim durata de viață a motorului.

Through hub exhaust

Eșapament prin butuc

Definiție: Through-Hub Exhaust” se referă la un tip specific de design de elice a bărcii. La elicele de evacuare prin butuc, gazele de evacuare din motor trec prin butucul (centrul) elicei fără a intra în contact direct cu palele elicei.

Cum funcționează:

– Palele elicei sunt atașate la un butuc rotund (butucul).

– Pe măsură ce motorul funcționează, gazele de eșapament ies prin orificiile din cutia de viteze din jurul arborelui elicei.

– Fluxul de apă din jurul lamelor ajută la atenuarea zgomotului de evacuare, acționând ca un amortizor natural.

Avantaje:

– Funcționare mai silențioasă: elicele de evacuare prin butuc sunt mai silențioase datorită apei care acționează ca o tobă de eșapament.

– Clean Water Flow: Gazele de eșapament nu interferează cu paletele elicei, asigurând o accelerație bună și performanță de tragere în gaură.

Aplicație:

– Elicele de evacuare prin butuc se găsesc în mod obișnuit pe sistemele marine “exterior” și “propulsie”.

– Nu sunt utilizate de obicei în aplicații “inboard”.

Pe scurt, elicele de evacuare prin butuc oferă performanțe eficiente, reducând în același timp zgomotul. Dacă vă gândiți la opțiunile de elice pentru motorul dvs. exterior, înțelegerea acestui design vă poate ajuta să faceți o alegere informată.

Electric start

Un sistem cu pornire electrică vă permite să porniți motorul exterior al bărcii dvs. cu confortul de a roti o cheie, similar cu pornirea unei mașini. Iată cum funcționează:

Avantajele pornirii electrice:

– Confort: Nu este nevoie să trageți un cablu sau să porniți manual motorul. Pur și simplu rotiți cheia.

– Fiabilitate: Sistemele de pornire electrică sunt fiabile și consecvente.

– Siguranță: Elimina efortul fizic necesar pentru pornirea manuală, reducând solicitarea operatorului.

Amintiți-vă, outboardurile cu pornire electrică oferă ușurință în utilizare și sunt deosebit de benefice pentru motoarele mai mari. Indiferent dacă pleci pentru o croazieră pe îndelete sau pentru o expediție de pescuit, pornirea electrică face ca pornirea motorului ambarcațiunii tale să fie ușoară!

Power Tilt only

Power Trim and Tilt este o caracteristică esențială a motoarelor de barca outboard, îmbunătățind atât performanța, cât și confortul. Să ne afundăm în detalii:

Funcționalitate:

– Trim: Funcția de trim ajustează unghiul motorului exterior în raport cu coca ambarcațiunii. Vă permite să optimizați performanța ambarcațiunii prin reglarea fină a unghiului de tracțiune. De exemplu, atunci când navigați la viteze mari, ridicarea motorului în sus reduce rezistența și îmbunătățește eficiența combustibilului.

– Tilt: Funcția de înclinare ridică sau coboară. Este util pentru diferite scenarii:

– Trailering: Înclinați motorul în sus pentru a preveni lovituri pe drum în timpul transportului.

– Acostare și plajă: Ridicați motorul pentru a evita deteriorarea în apele puțin adânci.

– Lansare: Coborâți motorul pentru o intrare lină a apei.

– Depanare: Înclinați motorul pentru a accesa ușor componentele.

Date tehnice:

Model: BF30DK2
Tip: SRTU (cizma scurta)
Tip motor: 4 timpi, OHC, 3 cilindri, 6 valve
Putere motor: 22.1 kW / 30 CP
Tip cizma: Cizma scurta 431 mm
Tip pornire: Electrica
Elice: Aluminiu cu 3 palete
Gestionare comenzi: Comanda la distanta “Remote Control”
Inclinare motor: Power Trim & Tilt
Incarcare baterie (A): 12V, 10A
Capacitate cilindrica: 552 cmc
Alezaj x Cursa: 61 x 63 mm
Turatie maxima: 5000 - 6000 rpm
Combustibil: Benzina fara plumb
Capacitate rezervor combustibil: 25 litri
Sistem racire motor: Pe lichid (cu termostat)
Sistem admisie carburant: 3 carburatoare cu pompa accelerare
Sistem electronic: “Electronic PGM-IG”
Gestionare comenzi: Comanda la distanta “Remote Control”
Tip pornire: Electrica
Ulei motor: Honda Marine 10W30 API SJ
Capacitate baie ulei motor (cu inlocuirea filtrului): 1.7 litri
Ulei transmisie: Honda SAE 90 GL4
Capacitate de ulei a transmisiei: 0.27 litri
Incarcare baterie: 10A
Sistem evacuare gaze: Dirijat la elice
Raport de transmisie: 2.08:1
Elice (in dotare la motor): Din aluminiu cu 3 palete
Lungime Cizma: Scurta 431 mm
Avertizor presiune ulei: Standard
Avertizor temperatura mare: Standard
Inclinare motor “Trim & Tilt”: Power Trim & Tilt
Lungime totala (cu maner cu tot): 720 mm
Latime totala: 375 mm
Inaltime totala (cu motor cu tot): 1195 mm
Greutate (la sec): 77.5 kg

Se livreaza fara cablurile mecanice si mansa

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

Produsele comercializate pe site-ul Proangler.ro sunt originale, provin direct de la producatori sau distribuitori autorizati si sunt in concordanta cu normele si cerintele europene. 
Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.
Produsele trimise prin curierat in vederea solutionarii garantiei trebuie ambalate corespunzator pentru a asigura un grad de protectie suficient. Nu sunt acceptate produsele ambalate necorespunzator deoarece se pune in pericol integritatea produselor.
Nerespectarea acordului privind Termeni si conditii din cadrul sitului si a conditiilor de mai sus ce revin cumparatorului atrage de la sine pierderea garantiei

 

Motor De Barca Honda BF30DK2 SRTU Cizma Scurta Comenzi La Distanta

  • 23.050,00 Lei
  • Fără TVA: 23.050,00 Lei
Livrare gratuită pentru comenzi
peste 300 lei
Comenzi telefonice 0735 197 278 L-V 08:00-18:00

Etichete: motoare termice