Motor HONDA  BF15DK2 XRTU Cizma Extra Lunga 703mm

Motor de barca Honda BF15DK2 XRTU, cizma Extra Lunga 703mm, comenzi la distanta(Remote), pornire electrica si manuala, incarcare baterie 12A, 61Kg, rezervor si linie incluse, elice aluminiu cu 4 pale

Motorul de barcă Honda  BF15DK2 XRTU, cizmă extra - lungă 703mm, 15 CP, este ca o centrală portabilă, oferindu-ți mai multă energie pentru toate componentele electronice.

Modelele BF15 și BF20 sunt cât se poate de convenabile fiind combinația ideală de putere și portabilitate.

La doar 61 kg, sunt printre cele mai ușoare din clasa lor. Cu toate acestea, au ADN-ul Honda: liniștit, fiabil, eficient din punct de vedere al consumului de combustibil și încărcat cu foarte multe funcții.

Adăugați designul opțional Power Thrust și veți avea un motor Honda în patru timpi, mai puternic și mai cunoscut în întreaga lume, cu 60% mai multă tracțiune propulsivă în poziția marșarier și cu 15% mai multă tracțiune propulsivă la mersul în față.

PGM-IG

PGM-IG înseamnă aprindere programată cu optimizarea temporizării aprinderii. Este un sistem sofisticat de control al motorului utilizat în motoarele outboard Honda. Motoarele exterioare Honda echipate cu PGM-IG sunt cunoscute pentru calitatea, fiabilitatea și funcționarea silențioasă. Indiferent dacă le utilizați pentru bărci de pescuit, bărci cu pânze sau kickers pentru nave mai mari, acestea oferă cuplu și versatilitate incredibile.

Mechanical control

Sisteme de control mecanic Honda pentru motoarele outboard. Aceste comenzi permit gestionarea precisă a motorului bărcii dvs., făcând aventurile marine mai ușoare și mai plăcute. Amintiți-vă, aceste controale sunt esențiale pentru manevrarea eficientă a bărcii. Indiferent daca navigati pe ape calme sau abordati conditii dificile, sistemele de control mecanic Honda asigura o experienta fiabila si receptiva.

Engine protection and security

Funcții de monitorizare a motorului pentru motoarele de barca exterioare. Aceste funcții joacă un rol crucial în asigurarea performanței, fiabilității și siguranței optime. Iată ce trebuie să știți:

Monitorizarea stării motorului:

– Definiție: monitorizarea stării motorului este o abordare proactivă a întreținerii. Aceasta implică monitorizarea continuă a sănătății și performanței unui motor în timp real.

– Scop: urmărind diferiți parametri, cum ar fi temperatura, presiunea,  vibrația  și  starea uleiului , monitorizarea în stare detectează devreme potențiale probleme. Acest lucru permite întreținerea la timp și previne defecțiunile neașteptate ale motorului.

Pe scurt, funcțiile de monitorizare a motorului sunt esențiale pentru menținerea motoarelor în stare optimă. Detectând abaterile și abordând problemele cu promptitudine, asigurăm funcționarea fără probleme și prelungim durata de viață a motorului.

Through hub exhaust

Eșapament prin butuc

Definiție: Through-Hub Exhaust” se referă la un tip specific de design de elice a bărcii. La elicele de evacuare prin butuc, gazele de evacuare din motor trec prin butucul (centrul) elicei fără a intra în contact direct cu palele elicei.

Cum funcționează:

– Palele elicei sunt atașate la un butuc rotund (butucul).

– Pe măsură ce motorul funcționează, gazele de eșapament ies prin orificiile din cutia de viteze din jurul arborelui elicei.

– Fluxul de apă din jurul lamelor ajută la atenuarea zgomotului de evacuare, acționând ca un amortizor natural.

Avantaje:

– Funcționare mai silențioasă: elicele de evacuare prin butuc sunt mai silențioase datorită apei care acționează ca o tobă de eșapament.

– Clean Water Flow: Gazele de eșapament nu interferează cu paletele elicei, asigurând o accelerație bună și performanță de tragere în gaură.

Aplicație:

– Elicele de evacuare prin butuc se găsesc în mod obișnuit pe sistemele marine “exterior” și “propulsie”.

– Nu sunt utilizate de obicei în aplicații “inboard”.

Pe scurt, elicele de evacuare prin butuc oferă performanțe eficiente, reducând în același timp zgomotul. Dacă vă gândiți la opțiunile de elice pentru motorul dvs. exterior, înțelegerea acestui design vă poate ajuta să faceți o alegere informată.

Electric start

Un sistem cu pornire electrică vă permite să porniți motorul exterior al bărcii dvs. cu confortul de a roti o cheie, similar cu pornirea unei mașini. Iată cum funcționează:

Avantajele pornirii electrice:

– Confort: Nu este nevoie să trageți un cablu sau să porniți manual motorul. Pur și simplu rotiți cheia.

– Fiabilitate: Sistemele de pornire electrică sunt fiabile și consecvente.

– Siguranță: Elimina efortul fizic necesar pentru pornirea manuală, reducând solicitarea operatorului.

Amintiți-vă, outboardurile cu pornire electrică oferă ușurință în utilizare și sunt deosebit de benefice pentru motoarele mai mari. Indiferent dacă pleci pentru o croazieră pe îndelete sau pentru o expediție de pescuit, pornirea electrică face ca pornirea motorului ambarcațiunii tale să fie ușoară!

Power Tilt only

Power Trim and Tilt este o caracteristică esențială a motoarelor de barca outboard, îmbunătățind atât performanța, cât și confortul. Să ne afundăm în detalii:

Funcționalitate:

– Trim: Funcția de trim ajustează unghiul motorului exterior în raport cu coca ambarcațiunii. Vă permite să optimizați performanța ambarcațiunii prin reglarea fină a unghiului de tracțiune. De exemplu, atunci când navigați la viteze mari, ridicarea motorului în sus reduce rezistența și îmbunătățește eficiența combustibilului.

– Tilt: Funcția de înclinare ridică sau coboară. Este util pentru diferite scenarii:

– Trailering: Înclinați motorul în sus pentru a preveni lovituri pe drum în timpul transportului.

– Acostare și plajă: Ridicați motorul pentru a evita deteriorarea în apele puțin adânci.

– Lansare: Coborâți motorul pentru o intrare lină a apei.

– Depanare: Înclinați motorul pentru a accesa ușor componentele.

  
Caracteristici tehnice:     Model: BF15DK2  Tip: XRTU
Tip motor     OHC – 2 cilindri, 4 valve
Putere motor kW/CP     11 / 15
Cilindree (cmc)     350
Diametru cilindru & cursă     59 x 64
Rpm. la turaţie maximă     4500 – 6000
Sistem răcire motor     Pe lichid (cu termostat)
Sistem admisie carburant     1 carburator cu pompă accelerare
Sistem electronic     “Electronic PGM-IG”
Gestionare comenzi     Comandă la distanţă “Remote control”
Tip pornire     Electric / manual la sfoară
Încărcare baterie (A)     12 (A) la electric
Sistem evacuare gaze     Dirijat pe la elice
Raport transmisie     2,08:1
Elice (în dotare la motor)     Din aluminiu cu 4 palete
Capacitate rezervor     12,5 litri
Avertizor presiune ulei     Standard
Avertizor temperatură mare     Standard
Cizmă lungă     703 mm
Greutate (la sec)     61 kg
Înclinare motor “Trim & Tilt”     Manuală în 5 trepte
Lungime totală (cu mâner cu tot)     650 mm
Lăţime totală     350 mm
Înălţime totală (cu motor cu tot)     1380 mm

IMPORTANT!
Acest produs se achita integral inainte de a fi ridicat din depozit.

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

Produsele comercializate pe site-ul Proangler.ro sunt originale, provin direct de la producatori sau distribuitori autorizati si sunt in concordanta cu normele si cerintele europene. 
Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.
Produsele trimise prin curierat in vederea solutionarii garantiei trebuie ambalate corespunzator pentru a asigura un grad de protectie suficient. Nu sunt acceptate produsele ambalate necorespunzator deoarece se pune in pericol integritatea produselor.
Nerespectarea acordului privind Termeni si conditii din cadrul sitului si a conditiilor de mai sus ce revin cumparatorului atrage de la sine pierderea garantiei

 

Motor HONDA BF15DK2 XRTU Cizma Extra Lunga 703mm

  • 19.200,00 Lei
  • Fără TVA: 19.200,00 Lei
Livrare gratuită pentru comenzi
peste 300 lei
Comenzi telefonice 0735 197 278 L-V 08:00-18:00

Etichete: motoare termice