Nou! Motor Honda  BF80 AK1 XRTU 80 CP Cizma Extra-Lunga

Honda  BF80 AK1 XRTU, comanda la distanta(mansa), cizma extra-lunga 664 mm, elice aluminiu cu 3 pale 13”x19”, pornire electrica, trim electric, Kit Remote Control, Kit 2 ceasuri (Tachometer & Trim Meter), 2 cabluri mecanice 7.32m si o greutate la sec de 171 kg

Honda BF80AK1 LRTU este un motor outboard de 80 CP, cu comandă la distanță ( mansa- remote control), cizmă lungă de 537 mm și elice din aluminiu cu 3 pale, dimensiune 13"x19".

Echipat cu pornire electrică și trim electric, oferă o gestionare eficientă prin sistemul "Remote Control". Include un kit de control la distanță, kit de două ceasuri (tahometru și indicator trim), și două cabluri mecanice de 7,32 m.

Sistemul de înclinare "Power Trim & Tilt" permite ajustarea optimă a motorului, iar bateria se încarcă la 12V, 35A.

⏹︎ ELECTRIC START

Un sistem cu pornire electrică vă permite să porniți motorul exterior al bărcii dvs. cu confortul de a roti o cheie, similar cu pornirea unei mașini. Iată cum funcționează:

Avantajele pornirii electrice:

✔︎ Confort: Nu este nevoie să trageți un cablu sau să porniți manual motorul. Pur și simplu rotiți cheia.

✔︎ Fiabilitate: Sistemele de pornire electrică sunt fiabile și consecvente.

✔︎ Siguranță: Elimina efortul fizic necesar pentru pornirea manuală, reducând solicitarea operatorului.

Amintiți-vă, outboardurile cu pornire electrică oferă ușurință în utilizare și sunt deosebit de benefice pentru motoarele mai mari. Indiferent dacă pleci pentru o croazieră pe îndelete sau pentru o expediție de pescuit, pornirea electrică face ca pornirea motorului ambarcațiunii tale să fie ușoară!

⏹︎ ECOmo

ECOmo Eficiență superioară a combustibilului

Pentru călătorie la viteze constante vei intra în ECOmo, sistemul de management al optimizării combustibilului al motorului menit să reducă consumul de combustibil ori de câte ori este posibil.

⏹︎ PGM-FI

Injecția programată de combustibil, sau PGMFI / PGM-FI, este numele dat de Honda unui sistem electronic de injecție multipunct digital proprietar pentru motoarele cu ardere internă. Acesta a fost disponibil de la începutul anilor 1980.

Acest sistem a fost utilizat  în motociclete, automobile și motoare outboard.

Sistemul PGM-FI se bazează pe un senzor piezoelectric pentru a măsura presiunea aerului din galeria de admisie, apoi combină aceste date cu turația arborelui cotit și alte informații pentru a calcula cantitatea de aer și interpretează datele folosind hărți de performanță. Combustibilul este injectat intermitent în orificiile de admisie. PGM-FI are, de asemenea, o întrerupere a combustibilului pentru accelerație și un sistem de autodiagnosticare.

⏹︎ NMEA 2000

NMEA 2000”, abreviat ca “NMEA2k” sau “N2K”, este un standard de comunicații plug-and-play utilizat pentru conectarea senzorilor marini și a unităților de afișare în nave și bărci.

Standardizare și comunicare:

✔︎Standard: NMEA 2000 este standardizat ca “IEC 61162-3”.

✔︎ Rata de date: Comunicarea rulează la “250 kilobiți pe secundă”.

✔︎ Compatibilitate: permite oricărui senzor să ‘vorbească’ cu orice unitate de afișare sau alt dispozitiv compatibil cu protocoalele NMEA 2000.

Compatibilitate electrică:

✔︎ NMEA 2000 este compatibil electric cu “Controller Area Network (CAN Bus)” utilizată în vehiculele rutiere și motoarele cu combustibil.

✔︎ Formatul de protocol de nivel superior se bazează pe “SAE J1939”, cu mesaje specifice adaptate pentru mediul marin.

Topologie de rețea:

✔︎ NMEA 2000 creează o rețea de dispozitive electronice – în principal instrumente marine – pe o barcă.

✔︎ Diverse instrumente care îndeplinesc standardul NMEA 2000 sunt conectate la un cablu central, cunoscut sub numele de “backbone”.

✔︎ coloana vertebrală alimentează fiecare instrument și transmite date între toate instrumentele din rețea.

✔︎ Acest lucru permite unei unități de afișare să arate diferite tipuri de informații și permite instrumentelor să lucreze împreună prin partajarea datelor.

Interoperabilitate:

✔︎ NMEA 2000 este conceput pentru a fi “„plug and play”“, permițând dispozitivelor fabricate de diferiți producători să comunice fără probleme.

✔︎ Exemplele de dispozitive electronice marine care pot face parte dintr-o rețea NMEA 2000 includ “receptoare GPS”, “piloți automati”, “instrumente de vânt”, “sonare”, “instrumente pentru motor” , și “plotere de hărți nautice”.

Pe scurt, NMEA 2000 simplifică integrarea electronicelor marine, permițând o comunicare fără întreruperi între dispozitive de la diferiți producători de pe bărci și iahturi.

⏹︎ ENGINE PROTECTION AND SECUTITY

Funcții de monitorizare a motorului pentru motoarele de barca exterioare. Aceste funcții joacă un rol crucial în asigurarea performanței, fiabilității și siguranței optime. Iată ce trebuie să știți:

Monitorizarea stării motorului:

✔︎ Definiție: monitorizarea stării motorului este o abordare proactivă a întreținerii. Aceasta implică monitorizarea continuă a sănătății și performanței unui motor în timp real.

✔︎ Scop: urmărind diferiți parametri, cum ar fi temperatura, presiunea,  vibrația  și  starea uleiului , monitorizarea în stare detectează devreme potențiale probleme. Acest lucru permite întreținerea la timp și previne defecțiunile neașteptate ale motorului.

Pe scurt, funcțiile de monitorizare a motorului sunt esențiale pentru menținerea motoarelor în stare optimă. Detectând abaterile și abordând problemele cu promptitudine, asigurăm funcționarea fără probleme și prelungim durata de viață a motorului.

⏹︎ TROUGH HUB EXHAUST

Eșapament prin butuc - Through-Hub Exhaust se referă la un tip specific de design de elice a bărcii. La elicele de evacuare prin butuc, gazele de evacuare din motor trec prin butucul (centrul) elicei fără a intra în contact direct cu palele elicei.

Cum funcționează:

✔︎ Palele elicei sunt atașate la un butuc rotund (butucul).

✔︎ Pe măsură ce motorul funcționează, gazele de eșapament ies prin orificiile din cutia de viteze din jurul arborelui elicei.

✔︎ Fluxul de apă din jurul lamelor ajută la atenuarea zgomotului de evacuare, acționând ca un amortizor natural.

Avantaje:

✔︎ Funcționare mai silențioasă: elicele de evacuare prin butuc sunt mai silențioase datorită apei care acționează ca o tobă de eșapament.

✔︎ Clean Water Flow: Gazele de eșapament nu interferează cu paletele elicei, asigurând o accelerație bună și performanță de tragere în gaură.

Aplicație:

✔︎ Elicele de evacuare prin butuc se găsesc în mod obișnuit pe sistemele marine “exterior” și “propulsie”.

✔︎ Nu sunt utilizate de obicei în aplicații “inboard”.

Pe scurt, elicele de evacuare prin butuc oferă performanțe eficiente, reducând în același timp zgomotul. Dacă vă gândiți la opțiunile de elice pentru motorul dvs. exterior, înțelegerea acestui design vă poate ajuta să faceți o alegere informată.

POWER TRIM AND TILT

Power Trim and Tilt** este o caracteristică esențială a motoarelor de barca exterioare, îmbunătățind atât performanța, cât și confortul.

Funcționalitate:

✔︎ Trim: Funcția de trim ajustează unghiul motorului exterior în raport cu coca ambarcațiunii. Vă permite să optimizați performanța ambarcațiunii prin reglarea fină a unghiului de tracțiune. De exemplu, atunci când navigați la viteze mari, ridicarea motorului în sus reduce rezistența și îmbunătățește eficiența combustibilului.

✔︎ Tilt: Funcția de înclinare ridică sau coboară. Este util pentru diferite scenarii:

✔︎ Trailering: Înclinați motorul în sus pentru a preveni lovituri pe drum în timpul transportului.

✔︎ Acostare: Ridicați motorul pentru a evita deteriorarea în apele puțin adânci.

✔︎ Lansare: Coborâți motorul pentru o intrare lină a apei.

✔︎ Depanare: Înclinați motorul pentru a accesa ușor componentele.

Date tehnice:

Model:  BF80 AK1 XRTU
Tip: LRTU (cizma extra-lunga)
Tip motor: 4 timpi, OHC, 4 cilindri VTEC, 16 valve
Putere motor: 58.8 kW / 80 CP
Tip cizma: Cizma lunga 537 mm
Tip pornire: Electrica
Elice: Aluminiu cu 3 pale 13" x 19"
Gestionare comenzi: Comanda la distanta "Remote Control"
Inclinare motor: "Power Trim & Tilt"
Incarcare baterie (A): 12V, 35A
Capacitate cilindrica: 1496 cmc
Alezaj x Cursa: 73 x 89.4 mm
Turatie maxima: 5000 - 6000 rpm
Combustibil: Benzina fara plumb
Capacitate rezervor combustibil: Fara rezervor
Sistem racire motor: Pe lichid (cu termostat)
Sistem admisie carburant: Cu injectie programata PGM-FI
Sistem electronic: “Electronic PGM-IG”
Gestionare comenzi: Comanda la distanta "Remote Control"
Tip pornire: Electrica
Ulei motor: Honda Marine 10W30 API SJ
Capacitate baie ulei motor (cu inlocuirea filtrului): 4.2 litri
Ulei transmisie: Honda SAE 90 GL4
Capacitate de ulei a transmisiei: 0.95 litri
Incarcare baterie: 35 A
Sistem evacuare gaze: Dirijat la elice
Trolling plaja de operare: 650 rpm - 1000 rpm
Raport de transmisie: 2.33:1
Elice: Aluminiu cu 3 pale 13" x 19"
Lungime Cizma: Lunga 537 mm
Avertizor presiune ulei: Standard
Avertizor temperatura mare: Standard
Inclinare motor “Trim & Tilt”: "Power Trim & Tilt"
Lungime totala (cu maner cu tot): 742 mm
Latime totala: 459 mm
Inaltime totala (cu motor cu tot): 1703 mm
Greutate (la sec): 171 kg

Motorul are inclus in pret urmatoarele accesorii:

⏺︎ Elice de aluminiu cu 3 pale; 13"x19"
⏺︎ Kit Remote control (montaj lateral); cod: 06480-ZZ5-710 (7.6 metri)
⏺︎ Kit 2 ceasuri (Tachometer & Trim Meter); cod: 06333-ZW5-013SK
⏺︎ 2 Bucati cabluri mecanice; cod: 24924-ZY3-003HE (7.32 metri)


RPM          Viteza(noduri)     Consum(l/h)

650             2.2             0.9
1000            2.5             1.2
1500            4.3             3.3
2000            5.5             5.7
2500            7.1             8.1
3000            13.0            16.8
3500            17.0            12.3
4000            21.2            16.8
4500            25.5            20.1
5000            29.5            26.0
5500            33.0            32.4
5900            36.8            36.0



Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

Produsele comercializate pe site-ul Proangler.ro sunt originale, provin direct de la producatori sau distribuitori autorizati si sunt in concordanta cu normele si cerintele europene. 
Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.
Produsele trimise prin curierat in vederea solutionarii garantiei trebuie ambalate corespunzator pentru a asigura un grad de protectie suficient. Nu sunt acceptate produsele ambalate necorespunzator deoarece se pune in pericol integritatea produselor.
Nerespectarea acordului privind Termeni si conditii din cadrul sitului si a conditiilor de mai sus ce revin cumparatorului atrage de la sine pierderea garantiei

 

Motor Honda BF80 AK1 XRTU 80 CP Cizma Extra-Lunga

  • 53.900,00 Lei
  • Fără TVA: 53.900,00 Lei
Livrare gratuită pentru comenzi
peste 300 lei
Comenzi telefonice 0735 197 278 L-V 08:00-18:00

Etichete: motoare termice