Nou! Motor HONDA BF50DK4 LRTZ 50CP Cizma Lunga Si Comenzi La Distanta

Honda BF50DK4 LRTZ, comanda la distanta(mansa), cizma lunga 521 mm, elice aluminiu 3 pale 11 ¼ ”x13”, pornire electrica, trim electric, linie alimentare si rezervor 25l, greutate 98kg, port incarcare 17A

Motorul BF50DK4 LRTZ reperezita o combinație de excepție a legendarei tehnologii Honda în patru timpi și a ultimelor noastre inovații outboard.

Rezultatul? Cele mai ușoare, cele mai compacte motoare din clasa lor. Și pentru că sunt de la Honda, vin la pachet cu funcțiile și tehnologia de neegalat pe care le doriți.

BLAST (Boosted Low Speed ​​Torque) - este activat printr-o mișcare rapidă a clapetei de accelerație pentru cu injectie electronica de combustibil PGM-Fi ofera o acceleratie instantanee astfel încât sa puteti ajunge rapid la viteza de croaziera.

Injecție electronică programată -  pentru pornire ușoară, răspuns instantaneu a accelerației, viteze mai mici de trolling și economie generală de combustibil mai bună.

Lean Burn Control -  Această caracteristică mărește eficiența combustibilului, permițând combustiei să funcționeze pe un amestec mai slab aer-combustibil. La viteza de croazieră, motoarele Honda funcționează cu până la 20% mai puțin combustibil decât alte motoare din gama.

BLAST™

BLAST™ (Boosted Low Speed Torque) este o tehnologie dezvoltată de Honda pentru motoarele outboard. Îmbunătățește accelerația la viteze mici prin ajustarea agresivă a curbei de aprindere atunci când mutați rapid controlul clapetei de accelerație.  Indiferent dacă navigați pe ape calme sau abordați condiții dificile, BLAST™ asigură o experiență mai lină și mai receptivă.

ECOmo

ECOmo Eficiență superioară a combustibilului

Pentru călătorie la viteze constante vei intra în ECOmo, sistemul de management al optimizării combustibilului al motorului menit să reducă consumul de combustibil ori de câte ori este posibil.

NMEA 2000

NMEA 2000”, abreviat ca “NMEA2k” sau “N2K”, este un standard de comunicații plug-and-play utilizat pentru conectarea senzorilor marini și a unităților de afișare în nave și bărci. NMEA 2000 simplifică integrarea electronicelor marine, permițând o comunicare fără întreruperi între dispozitive de la diferiți producători de pe bărci și iahturi.

MULTI-FUNCTION TILER HANDLE

Mâner reglabil pentru maxim confort cu comenzi amplasate convenabil

Pe scurt, un mâner multifuncțional combină diferite comenzi într-o singură unitate, făcându-l versatil și ușor de utilizat pentru operatorii de ambarcațiuni. Indiferent dacă navigați în ape calme sau vă confruntați cu condiții dificile, acest tip de mâner pentru timone oferă un control eficient asupra motorului dumneavoastră exterior.

PGM-FI

Injecția programată de combustibil, sau PGMFI / PGM-FI, este numele dat de Honda unui sistem electronic de injecție multipunct digital proprietar pentru motoarele cu ardere internă. Acesta a fost disponibil de la începutul anilor 1980.

Acest sistem a fost utilizat  în motociclete, automobile și motoare outboard.

Sistemul PGM-FI se bazează pe un senzor piezoelectric pentru a măsura presiunea aerului din galeria de admisie, apoi combină aceste date cu turația arborelui cotit și alte informații pentru a calcula cantitatea de aer și interpretează datele folosind hărți de performanță. Combustibilul este injectat intermitent în orificiile de admisie. PGM-FI are, de asemenea, o întrerupere a combustibilului pentru accelerație și un sistem de autodiagnosticare.

ENGINE PROTECTION AND SECURITY

Funcții de monitorizare a motorului pentru motoarele de barca exterioare. Aceste funcții joacă un rol crucial în asigurarea performanței, fiabilității și siguranței optime. Iată ce trebuie să știți:

Monitorizarea stării motorului:

– Definiție: monitorizarea stării motorului este o abordare proactivă a întreținerii. Aceasta implică monitorizarea continuă a sănătății și performanței unui motor în timp real.

– Scop: urmărind diferiți parametri, cum ar fi temperatura, presiunea,  vibrația  și  starea uleiului , monitorizarea în stare detectează devreme potențiale probleme. Acest lucru permite întreținerea la timp și previne defecțiunile neașteptate ale motorului.

Pe scurt, funcțiile de monitorizare a motorului sunt esențiale pentru menținerea motoarelor în stare optimă. Detectând abaterile și abordând problemele cu promptitudine, asigurăm funcționarea fără probleme și prelungim durata de viață a motorului.

TROUGH HUB EXHAUST

Eșapament prin butuc

Definiție: Through-Hub Exhaust” se referă la un tip specific de design de elice a bărcii. La elicele de evacuare prin butuc, gazele de evacuare din motor trec prin butucul (centrul) elicei fără a intra în contact direct cu palele elicei.

Cum funcționează:

– Palele elicei sunt atașate la un butuc rotund (butucul).

– Pe măsură ce motorul funcționează, gazele de eșapament ies prin orificiile din cutia de viteze din jurul arborelui elicei.

– Fluxul de apă din jurul lamelor ajută la atenuarea zgomotului de evacuare, acționând ca un amortizor natural.

Avantaje:

– Funcționare mai silențioasă: elicele de evacuare prin butuc sunt mai silențioase datorită apei care acționează ca o tobă de eșapament.

– Clean Water Flow: Gazele de eșapament nu interferează cu paletele elicei, asigurând o accelerație bună și performanță de tragere în gaură.

Aplicație:

– Elicele de evacuare prin butuc se găsesc în mod obișnuit pe sistemele marine “exterior” și “propulsie”.

– Nu sunt utilizate de obicei în aplicații “inboard”.

Pe scurt, elicele de evacuare prin butuc oferă performanțe eficiente, reducând în același timp zgomotul. Dacă vă gândiți la opțiunile de elice pentru motorul dvs. exterior, înțelegerea acestui design vă poate ajuta să faceți o alegere informată.

ELECTRIC START

Un sistem cu pornire electrică vă permite să porniți motorul exterior al bărcii dvs. cu confortul de a roti o cheie, similar cu pornirea unei mașini. Iată cum funcționează:

Avantajele pornirii electrice:

– Confort: Nu este nevoie să trageți un cablu sau să porniți manual motorul. Pur și simplu rotiți cheia.

– Fiabilitate: Sistemele de pornire electrică sunt fiabile și consecvente.

– Siguranță: Elimina efortul fizic necesar pentru pornirea manuală, reducând solicitarea operatorului.

Amintiți-vă, outboardurile cu pornire electrică oferă ușurință în utilizare și sunt deosebit de benefice pentru motoarele mai mari. Indiferent dacă pleci pentru o croazieră pe îndelete sau pentru o expediție de pescuit, pornirea electrică face ca pornirea motorului ambarcațiunii tale să fie ușoară!

POWER TRIM AND TILT

Power Trim and Tilt este o caracteristică esențială a motoarelor de barca exterioare, îmbunătățind atât performanța, cât și confortul. Să ne afundăm în detalii:

Funcționalitate:

– Trim: Funcția de trim ajustează unghiul motorului exterior în raport cu coca ambarcațiunii. Vă permite să optimizați performanța ambarcațiunii prin reglarea fină a unghiului de tracțiune. De exemplu, atunci când navigați la viteze mari, ridicarea motorului în sus reduce rezistența și îmbunătățește eficiența combustibilului.

– Tilt: Funcția de înclinare ridică sau coboară. Este util pentru diferite scenarii:

– Trailering: Înclinați motorul în sus pentru a preveni lovituri pe drum în timpul transportului.

– Acostare: Ridicați motorul pentru a evita deteriorarea în apele puțin adânci.

– Lansare: Coborâți motorul pentru o intrare lină a apei.

– Depanare: Înclinați motorul pentru a accesa ușor componentele.

Date tehnice:

Model: BF50DK4 LRTZ
Tip motor OHC – 3 cilindri / 6 valve
Putere motor 50cp/36,8 kW
Cilindree (cmc) 808
Diam. cilindru & cursa 70 x 70
Rpm. la turatie maxima 5500 - 6000
Sistem racire motor Pe lichid(cu termostat)
Sistem admisie carburant Cu injectie programata PGM-FI
Sistem electronic “Electronic PGM-IG”
Gestionare comenzi Comanda la distanta “Remote control”
Tip pornire Electric
Putere alternator 22A
Incarcare baterie (A) 17A
Sistem evacuare gaze Dirijat la elice
Trolling plaja de operare 850 rpm ̴ 1100 rpm
Raport de transmisie 2,08
Elice: din aluminiu cu 3 palete 11 1/4 "x13"
Capacitate rezervor 25 litri
Lungime Cizma Lunga 521 mm
Avertizor pres. ulei Standard
Avertiz. temp mare Standard
Greutate (la sec) 98 kg
Inclinare motor “Trim & Tilt” “Power Trim & Tilt”
Lungime totala (cu maner cu tot) 794 mm
Latime totala 390 mm
Inaltime totala (cu motor cu tot) 1387 mm
Compatibil cu NMEA2000®

Viteza(rpm)    Viteza(noduri)  Consum(l/h)

850               2.2             0.9
1000              3.0             1.2
1500              3.6             1.8
2000              5.4             2.7
2500              5.8             3.5
3000              6.8             4.8
3500              9.8             6.5
4000              15.7            8.0
4500              19.1            9.3
5000              22.0            13.1
5500              24.5            16.8
6000              27.2            20.7
6200              28.1            23.1

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

Produsele comercializate pe site-ul Proangler.ro sunt originale, provin direct de la producatori sau distribuitori autorizati si sunt in concordanta cu normele si cerintele europene. 
Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.
Produsele trimise prin curierat in vederea solutionarii garantiei trebuie ambalate corespunzator pentru a asigura un grad de protectie suficient. Nu sunt acceptate produsele ambalate necorespunzator deoarece se pune in pericol integritatea produselor.
Nerespectarea acordului privind Termeni si conditii din cadrul sitului si a conditiilor de mai sus ce revin cumparatorului atrage de la sine pierderea garantiei

 

Motor HONDA BF50DK4 LRTZ 50CP Cizma Lunga Si Comenzi La Distanta

  • 31.300,00 Lei
  • Fără TVA: 31.300,00 Lei
Livrare gratuită pentru comenzi
peste 300 lei
Comenzi telefonice 0735 197 278 L-V 08:00-18:00

Etichete: motoare termice