Nou! Motor HONDA BF60AK1 LRTU 60CP cizma lunga si comenzi la distanta

Honda BF60 LRTU, comanda la distanta(mansa), cizma lunga 521 mm, elice aluminiu cu 3 pale 13" x 19", pornire electrica, trim electric, port incarcare 22A,greutate 110kg, fara rezervor si linie alimentare

BF60 și BFP60 - cele mai ușoare și mai compacte motoare din clasa lor - perfecte pentru o barcă de dimensiuni medii. Aceste motoare compacte cu trei cilindri 998cc vin cu inovații strălucitoare.

O caracteristică deosebită atât pentru BF60, cât și pentru BFP60 este renumita PGM-FI de la Honda. Vă oferă performanțe ultra-responsive și o economie mai bună de combustibil, controlând cu precizie furnizarea de combustibil la motor.

Ambele motoare au opțiunea unui mâner multifuncțional. Pe lângă controlul de accelerație și reglarea opțională, acesta are un panou LED care afișează starea de gestionare a motorului, presiunea uleiului, încărcarea bateriei și supraîncălzirea. De asemenea, are un avertisment sonor dacă ar trebui să se întâmple ceva în timp ce ochii sunt în altă parte. Este puțin probabil, dar, dacă se întâmplă, veți avea timp să acționați.


Controlul opțional al Trolling-ului motorului a fost proiectat pentru a realiza ajustări fine ale vitezei de 50 rpm - între 750 rpm și 1000 rpm - printr-un singur comutator. Este util atunci când este nevoie de un control complex pentru pescuitul pe mare, pe un râu sau pe un lac.

Alternatorul de mare ieșire oferă 22 de amperi solizi pentru a menține o baterie, cu o capacitate de încărcare de 17 amperi, în condiții de vârf și toate echipamentele electronice de la bord pornite.

Sistemul nostru unic de control al arderii  ECOmo ajustează raportul arderilor în funcție de sarcină și viteză, pentru a îmbunătăți consumul de combustibil în timpul croazierei. Când barca este în mars, veți economisi până la 20% din combustibil, făcând amestecul să fie mai ușor - economisind bani.

Carcasa angrenajului este extrem de hidrodinamică și super elegantă. Angrenajele din interior sunt prelucrate la toleranțe fine, reducând frecarea și contribuind la performanțele generale și la o economie superioară de combustibil la viteze mari.

Motorul este compatibil NMEA2000®, ceea ce îl face compatibil cu toate celelalte dispozitive electronice conforme - cum ar fi sistemele de navigație și sonarele. Datele despre motor, cum ar fi turația, temperatura și consumul de combustibil pot fi afișate prin intermediul gadgeturilor multifuncționale.

Tehnologia Honda BLAST cu injecție electronică de combustibil PGM-FI oferă o accelerare instantanee pentru a glisa cat mai repede posibil. Face acest lucru prin utilizarea unei temporizări de aprindere exactă îmbunătățite, care dezvoltă mai mult cuplu la turații mici, astfel încât să puteți atinge rapid viteza de croazieră.

BLAST™

BLAST™ (Boosted Low Speed Torque) este o tehnologie dezvoltată de Honda pentru motoarele outboard. Îmbunătățește accelerația la viteze mici prin ajustarea agresivă a curbei de aprindere atunci când mutați rapid controlul clapetei de accelerație.  Indiferent dacă navigați pe ape calme sau abordați condiții dificile, BLAST™ asigură o experiență mai lină și mai receptivă.

ECOmo

ECOmo Eficiență superioară a combustibilului

Pentru călătorie la viteze constante vei intra în ECOmo, sistemul de management al optimizării combustibilului al motorului menit să reducă consumul de combustibil ori de câte ori este posibil.

NMEA 2000

NMEA 2000”, abreviat ca “NMEA2k” sau “N2K”, este un standard de comunicații plug-and-play utilizat pentru conectarea senzorilor marini și a unităților de afișare în nave și bărci. NMEA 2000 simplifică integrarea electronicelor marine, permițând o comunicare fără întreruperi între dispozitive de la diferiți producători de pe bărci și iahturi.

MULTI-FUNCTION TILER HANDLE

Mâner reglabil pentru maxim confort cu comenzi amplasate convenabil

Pe scurt, un mâner multifuncțional combină diferite comenzi într-o singură unitate, făcându-l versatil și ușor de utilizat pentru operatorii de ambarcațiuni. Indiferent dacă navigați în ape calme sau vă confruntați cu condiții dificile, acest tip de mâner pentru timone oferă un control eficient asupra motorului dumneavoastră exterior.

PGM-FI

Injecția programată de combustibil, sau PGMFI / PGM-FI, este numele dat de Honda unui sistem electronic de injecție multipunct digital proprietar pentru motoarele cu ardere internă. Acesta a fost disponibil de la începutul anilor 1980.

Acest sistem a fost utilizat  în motociclete, automobile și motoare outboard.

Sistemul PGM-FI se bazează pe un senzor piezoelectric pentru a măsura presiunea aerului din galeria de admisie, apoi combină aceste date cu turația arborelui cotit și alte informații pentru a calcula cantitatea de aer și interpretează datele folosind hărți de performanță. Combustibilul este injectat intermitent în orificiile de admisie. PGM-FI are, de asemenea, o întrerupere a combustibilului pentru accelerație și un sistem de autodiagnosticare.

ENGINE PROTECTION AND SECURITY

Funcții de monitorizare a motorului pentru motoarele de barca exterioare. Aceste funcții joacă un rol crucial în asigurarea performanței, fiabilității și siguranței optime. Iată ce trebuie să știți:

Monitorizarea stării motorului:

– Definiție: monitorizarea stării motorului este o abordare proactivă a întreținerii. Aceasta implică monitorizarea continuă a sănătății și performanței unui motor în timp real.

– Scop: urmărind diferiți parametri, cum ar fi temperatura, presiunea,  vibrația  și  starea uleiului , monitorizarea în stare detectează devreme potențiale probleme. Acest lucru permite întreținerea la timp și previne defecțiunile neașteptate ale motorului.

Pe scurt, funcțiile de monitorizare a motorului sunt esențiale pentru menținerea motoarelor în stare optimă. Detectând abaterile și abordând problemele cu promptitudine, asigurăm funcționarea fără probleme și prelungim durata de viață a motorului.

TROUGH HUB EXHAUST

Eșapament prin butuc

Definiție: Through-Hub Exhaust” se referă la un tip specific de design de elice a bărcii. La elicele de evacuare prin butuc, gazele de evacuare din motor trec prin butucul (centrul) elicei fără a intra în contact direct cu palele elicei.

Cum funcționează:

– Palele elicei sunt atașate la un butuc rotund (butucul).

– Pe măsură ce motorul funcționează, gazele de eșapament ies prin orificiile din cutia de viteze din jurul arborelui elicei.

– Fluxul de apă din jurul lamelor ajută la atenuarea zgomotului de evacuare, acționând ca un amortizor natural.

Avantaje:

– Funcționare mai silențioasă: elicele de evacuare prin butuc sunt mai silențioase datorită apei care acționează ca o tobă de eșapament.

– Clean Water Flow: Gazele de eșapament nu interferează cu paletele elicei, asigurând o accelerație bună și performanță de tragere în gaură.

Aplicație:

– Elicele de evacuare prin butuc se găsesc în mod obișnuit pe sistemele marine “exterior” și “propulsie”.

– Nu sunt utilizate de obicei în aplicații “inboard”.

Pe scurt, elicele de evacuare prin butuc oferă performanțe eficiente, reducând în același timp zgomotul. Dacă vă gândiți la opțiunile de elice pentru motorul dvs. exterior, înțelegerea acestui design vă poate ajuta să faceți o alegere informată.

ELECTRIC START

Un sistem cu pornire electrică vă permite să porniți motorul exterior al bărcii dvs. cu confortul de a roti o cheie, similar cu pornirea unei mașini. Iată cum funcționează:

Avantajele pornirii electrice:

– Confort: Nu este nevoie să trageți un cablu sau să porniți manual motorul. Pur și simplu rotiți cheia.

– Fiabilitate: Sistemele de pornire electrică sunt fiabile și consecvente.

– Siguranță: Elimina efortul fizic necesar pentru pornirea manuală, reducând solicitarea operatorului.

Amintiți-vă, outboardurile cu pornire electrică oferă ușurință în utilizare și sunt deosebit de benefice pentru motoarele mai mari. Indiferent dacă pleci pentru o croazieră pe îndelete sau pentru o expediție de pescuit, pornirea electrică face ca pornirea motorului ambarcațiunii tale să fie ușoară!

POWER TRIM AND TILT

Power Trim and Tilt este o caracteristică esențială a motoarelor de barca exterioare, îmbunătățind atât performanța, cât și confortul. Să ne afundăm în detalii:

Funcționalitate:

– Trim: Funcția de trim ajustează unghiul motorului exterior în raport cu coca ambarcațiunii. Vă permite să optimizați performanța ambarcațiunii prin reglarea fină a unghiului de tracțiune. De exemplu, atunci când navigați la viteze mari, ridicarea motorului în sus reduce rezistența și îmbunătățește eficiența combustibilului.

– Tilt: Funcția de înclinare ridică sau coboară. Este util pentru diferite scenarii:

– Trailering: Înclinați motorul în sus pentru a preveni lovituri pe drum în timpul transportului.

– Acostare: Ridicați motorul pentru a evita deteriorarea în apele puțin adânci.

– Lansare: Coborâți motorul pentru o intrare lină a apei.

– Depanare: Înclinați motorul pentru a accesa ușor componentele.

Date tehnice:

Model: BF60AK1
Tip: LRTU (cizma lunga)
Tip motor: 4 timpi, OHC, 3 cilindri, 12 valve
Putere motor: 44.1 kW / 60 CP
Tip cizma: Cizma lunga 521 mm
Tip pornire: Electrica
Elice: Aluminiu cu 3 pale 11" x 16"
Gestionare comenzi: Comanda la distanta "Remote Control"
Inclinare motor: "Power Trim & Tilt"
Incarcare baterie (A): 12V, 17A
Capacitate cilindrica: 998 cmc
Alezaj x Cursa: 73 x 79.5 mm
Turatie maxima: 5000 - 6000 rpm
Combustibil: Benzina fara plumb
Capacitate rezervor combustibil: Fara rezervor
Sistem racire motor: Pe lichid (cu termostat)
Sistem admisie carburant: Cu injectie programata PGM-FI
Sistem electronic: “Electronic PGM-IG”
Gestionare comenzi: Comanda la distanta "Remote Control"
Tip pornire: Electrica
Ulei motor: Honda Marine 10W30 API SJ
Capacitate baie ulei motor (cu inlocuirea filtrului): 2.6 litri
Ulei transmisie: Honda SAE 90 GL4
Capacitate de ulei a transmisiei: 0.43 litri
Incarcare baterie: 17 A
Sistem evacuare gaze: Dirijat la elice
Trolling plaja de operare: 750 rpm - 1100 rpm
Raport de transmisie: 2.07:1
Elice: Aluminiu cu 3 pale 11" x 16"
Lungime Cizma: Lunga 521 mm
Avertizor presiune ulei: Standard
Avertizor temperatura mare: Standard
Inclinare motor “Trim & Tilt”: "Power Trim & Tilt"
Lungime totala (cu maner cu tot): 777 mm
Latime totala: 417 mm
Inaltime totala (cu motor cu tot): 1397 mm
Greutate (la sec): 110 kg

Viteza(rpm)    Viteza(noduri)  Consum(l/h)

850               2.2             0.9
1000              3.0             1.2
1500              3.6             1.8
2000              5.4             2.7
2500              5.8             3.5
3000              6.8             4.8
3500              9.8             6.5
4000              15.7            8.0
4500              19.1            9.3
5000              22.0            13.1
5500              24.5            16.8
6000              27.2            20.7
6200              28.1            23.1

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

Produsele comercializate pe site-ul Proangler.ro sunt originale, provin direct de la producatori sau distribuitori autorizati si sunt in concordanta cu normele si cerintele europene. 
Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.
Produsele trimise prin curierat in vederea solutionarii garantiei trebuie ambalate corespunzator pentru a asigura un grad de protectie suficient. Nu sunt acceptate produsele ambalate necorespunzator deoarece se pune in pericol integritatea produselor.
Nerespectarea acordului privind Termeni si conditii din cadrul sitului si a conditiilor de mai sus ce revin cumparatorului atrage de la sine pierderea garantiei

 

Motor HONDA BF60AK1 LRTU 60CP cizma lunga si comenzi la distanta

  • 43.450,00 Lei
  • Fără TVA: 43.450,00 Lei
Livrare gratuită pentru comenzi
peste 300 lei
Comenzi telefonice 0735 197 278 L-V 08:00-18:00

Etichete: motoare termice